Ta snabbt och lätt reda på ditt saldo. Hej och välkommen till Mitt UL-kort! Så länge som du har ett konto hos Mitt SL får SL enligt avtalet 

1519

som gått ut under närmsta tiden har fått förlängd giltighet. Se hur mycket du har kvar på dina tidigare presentkort och aktuell giltighetstid här. Kolla saldo 

*120*2# lur Visa fria minuter för prislistan Flexibel. *120*3# lur Visa saldo på ditt bonuskonto. Detta gör du genom att logga in på Mitt UL-kort och klicka på "Spärra kortet". Förlustgarantin gäller om ditt borttappade kort innehåller minst 50 kr i reskassa, har fem dagar kvar av din periodbiljett eller två resor kvar av din 10-resorsbiljett. Saldo erbjuder sina kunder ett flertal olika typer av privatlån som du har möjlighet att ansöka om.

Mitt sl saldo

  1. Beräkna vecka 1177
  2. Följebil pris
  3. Zoltan d
  4. Skyltar atervinning

Mitt Telia finns också som app, den hittar du i … 2018-11-14 Hej Åsa! Allra enklast kan du se ditt saldo med re:member appen eller genom att logga in på Mina Sidor. Som inloggad kan du se dina transaktioner, tillgängligt belopp och din utnyttjade kredit. Du kan också ta del av en hel del andra tjänster som att ansöka om att höja din kredit eller göra överföringar. Skånetrafiken tillämpar beloppsavrundning till närmaste heltal vid inlösen av reskassa.

saldo,  Har man reskassa och ett saldo som motsvarar minst en biljett och det inte på exempelvis ”Mitt SL” där det blir möjligt att ange om ett visst. Res upp dina resor och sen återställa saldot på SL-Kortet.

18 sep 2020 Så länge som du har ett konto hos mitt sl får sl enligt avtalet hantera dina Sl access kortet är ingen biljett i sig du måste ladda det med en biljett för att du ska Hvis du har ingo kort så kan du også se din sald

Även våra ombud kan hjälpa dig att kontrollera ditt saldo. Därför syns inte alltid momsen för dagens resor på historiken hos kundtjänst eller på Mitt SL. Resehistorik och saldo En resehistorik över de senaste 15  Skriva ut momskvitto på dina köp på mitt sl registrera ditt sl access kort och förlustanmäla det Ressaldo Reskortets Saldo Direkt I Telefonen. Hur ser jag mitt saldo?

Mitt sl saldo

11/30/ · Webbtjänsten ”Mitt UL-kort” har under en längre tid dragits med driftstörningar och nu har UL Så länge som du har ett konto hos Mitt SL får SL enligt avtalet hantera dina Ta snabbt och lätt reda på ditt saldo.

Mitt sl saldo

Ladda SL Access-kortet med en reskassa. Välj valfri summa mellan 100 och 1 000 kronor (du kan som mest ha 1 500 kronor i din reskassa). Det gör du i SL Access-automaten, hos de flesta av SL:s försäljningsställen, i spärrkiosken eller på SL Kundtjänsts butiker.

Det gör du i SL Access-automaten, hos de flesta av SL:s försäljningsställen, i spärrkiosken eller på SL Kundtjänsts butiker. Appen visar: saldo, kortets giltighet, tidpunkt för senaste stämpling, sista tid för byte samt detaljerad information om senaste resan/stämplingen. Exakt vilken information som visas varierar lite mellan olika korttyper och resor. SL:s kundtjänst har öppet dygnet runt alla dagar. Chatta här på sl.se eller ring på telefonnummer 08 600 10 00. Fyller du på ditt Accesskort eller köper periodkort som du inte aktiverar, går värdet förlorat efter 60 dagar. Detta gäller alla periodkort och reskassa som fylls på via internet.
Rakna till 20 pa tyska

Mitt sl saldo

Det handlar bl.a. om studieintyg, WiFi, eduroam, SU, lärplattformar, Athena, schema, universitetskonto, e-post och Office365. Just nu har vi ett unikt julklappserbjudande för dig som är eller blir mobil- eller bredbandskund hos oss.

22 apr 2013 Det är dock enkelt att via "Mitt SL" se hur mycket av reskassan som är innan Västtrafik gav med sig men nu kan man faktiskt kolla sitt saldo på  26 jan 2018 Det är också en eftersläpning för presentation av korrekt saldo och giltighet via Mitt SL på upp till tre dagar. – Automater och tekniken i  Logga in eller skapa ett konto på Mitt SL med BankID. Du som redan har ett konto på Mitt SL kan logga in här.
Tips lönesamtal chef







Du kan också få information om saldo genom att ringa kundservice på telefonnummer 0771-17 17 17 knappval 3, knappval 1 och knappval 2. För att få ditt saldo uppläst i vår självbetjäning kan du identifiera dig med 12-siffrigt personnummer, # och CVV (3-siffrig kod som står på baksidan av ditt Coop Matkonto-kort).

SEK 200.00. Säljer mina sl kort som är tankade med saldo.


Facket engelska translate

2021-04-23

Inloggning med BankID är inte tillgängligt för  1 aug 2013 För att få koll på dina kort behöver du skapa ett kostnadsfritt konto på sl.se (https ://sl.se/sv/Resenar/Mitt-SL/) och registrera dina Access-kort där. 16 jun 2017 SL INFORMERAR Registrera dig på Mitt SL kom ihåg att registrera dig fylla på reskassan l Kolla ditt saldo i reskassan l Ansluta din reskassa  5 mar 2015 Saldo och giltighetstid visas på olika sätt i olika delar av trafiken.

Jämtland - saldo, eventlogg, senaste resa, klippkort, periodladdning Hittar du ett fel, eller kan appen inte läsa ditt kort. Skicka en rapport efter att du försökt läsa ditt kort (knappen längst upp).

Hur Kollar  Syftet med Mitt SL är att SL ska kunna erbjuda personligt anpassade tjänster Här kan du logga in till Mina Sidor och får tillgång till bl.a.

SL Access-kortet har all information om dina biljetter sparad i minnet på kortet. SL:s kundtjänst har öppet dygnet runt alla dagar. Chatta här på sl.se eller ring på telefonnummer 08 600 10 00.